viernes, 10 de febrero de 2017

Aurkibidea

AURKIBIDEA 1

Oinarrizko hezkuntzako curriculuma aztertu;
Lehen Hezkuntzako curriculuma:
  • METODOLOGIA ETA EBALUAZIO KONPETENTZIEN ARABERAKO HEZKUNTZAREN IKUSPEGITIK.................................................112
    • Metodologia konpetentzien araberako hezkuntzaren ikuspegitik.............................................112
    • Ebaluazio konpetentzien araberako hezkuntzaren ikuspegitik.............................................114

  1. HIZKUNTZA-ETA LITERATURA- KOMUNIKAZIORAKO KONPETENTZIA......117
    1. EUSKARA ETA LITERATURA, ETA GAZTELANIA ETA LITERATURA...118
    2. Etapako helburuak...................................118
    3. Edukiak.............................................119
    4. Ebaluazio-irizpideak................................132
    5. Bi ziklo daude
    6. ATZERRIKO LEHEN HIZKUNTZA...............................142
      • Etapako helburuak...................................142
      • Edukiak.............................................142
      • Ebaluazio-irizpideak................................153
      • Bi ziklo daude
  2. MATEMATIKARAKO KONPETENTZIA.................................163
    1. MATEMATIKA..............................................163
      • Etapako helburuak...................................163
      • Edukiak.............................................164
      • Ebaluazio-irizpideak................................178
      • Bi ziko daude
  3. ZIENTZIARAKO KONPETENTZIA...................................190
    1. NATURAREN ZIENTZIAK.....................................190
    2. Etapako helburuak...................................190
    3. Edukiak ............................................190
    4. Ebaluazio-irizpideak................................199
    5. Bi ziklo daude
  4. KONPETENTZIA SOZIAL ETA ZIBIKOA.............................208
    1. GIZARTE-ZIENTZIAK.......................................208
    2. Etapako helburuak...................................208
    3. Edukiak.............................................209
    4. Ebaluazio-irizpideak................................220
    5. Bi ziklo daude
    6. BALIO SOZIAL ETA ZIBIKOAK...............................237
    7. Etapako helburuak...................................237
    8. Edukiak.............................................237
    9. Ebaluazio-irizpideak................................243
    10. Bi ziklo daude
  5. ARTERAKO KONPETENTZIA.......................................251
    1. ARTE-HEZKUNTZA..........................................251
    2. Etapako helburuak...................................251
    3. Edukiak.............................................252
    4. Ebaluazio-irizpideak................................261
    5. Bi ziklo daude
  6. KONPETENTZIA MOTORRA........................................268
    1. GORPUTZ-HEZKUNTZA.......................................268
      • Etapako helburuak...................................268
      • Edukiak.............................................268
      • Ebaluazio-irizpideak................................275
      • Bi ziklo daude

AURKIBIDEA 2

  • Zer ikasi?
  Edukietan ageri da, zikloka banatuta.
  • Nola ikasi?
  Metodologia konpetentzien araberako hezkuntzaren ikuspegian     agertzen da, 112 orr.
  Hiru dimentsio hartzen dira aintzat: soziala, konstruktibista eta interaktiboa.
  • Zertarako ikasi?
 Konpetentzietan eta helburuetan azaltzen da.
 Hiru konpetentzia mota aurki daitezke:
      -oinarrizkoak (16.or)
      -zeharkakoak (5mota) (29.or)
-diziplina barnekoak (7mota) (57.or). Hauek dira diziplina barnekoak: euskara eta literatura, atzerriko lehen hizkuntza, matematika, natur zientziak, gizarte zientziak, balio sozial eta zibikoak eta arte hezkuntza.
  • Noiz ikasi?
 Lehenengo eta bigarren zikloetan.
  • Zer ebaluatu?
 Zazpi diziplina ezberdinetan landutako edukiak ebaluatuko dira.
  • Nola ebaluatu?
 Ebaluazio irizpideetan agertzen dira.
  • Noiz ebaluatu?

 Hiru alditan; hasierako, hezigarria eta batutzailea.


No hay comentarios:

Publicar un comentario