AURKIBIDEA 1
Oinarrizko hezkuntzako curriculuma aztertu;
Lehen Hezkuntzako curriculuma:
- METODOLOGIA ETA EBALUAZIO KONPETENTZIEN ARABERAKO HEZKUNTZAREN IKUSPEGITIK.................................................112
- Metodologia konpetentzien araberako hezkuntzaren ikuspegitik.............................................112
- Ebaluazio konpetentzien araberako hezkuntzaren ikuspegitik.............................................114
- HIZKUNTZA-ETA LITERATURA- KOMUNIKAZIORAKO KONPETENTZIA......117
- EUSKARA ETA LITERATURA, ETA GAZTELANIA ETA LITERATURA...118
- Etapako helburuak...................................118
- Edukiak.............................................119
- Ebaluazio-irizpideak................................132
- Bi ziklo daude
- ATZERRIKO LEHEN HIZKUNTZA...............................142
- Etapako helburuak...................................142
- Edukiak.............................................142
- Ebaluazio-irizpideak................................153
- Bi ziklo daude
- MATEMATIKARAKO KONPETENTZIA.................................163
- MATEMATIKA..............................................163
- Etapako helburuak...................................163
- Edukiak.............................................164
- Ebaluazio-irizpideak................................178
- Bi ziko daude
- ZIENTZIARAKO KONPETENTZIA...................................190
- NATURAREN ZIENTZIAK.....................................190
- Etapako helburuak...................................190
- Edukiak ............................................190
- Ebaluazio-irizpideak................................199
- Bi ziklo daude
- KONPETENTZIA SOZIAL ETA ZIBIKOA.............................208
- GIZARTE-ZIENTZIAK.......................................208
- Etapako helburuak...................................208
- Edukiak.............................................209
- Ebaluazio-irizpideak................................220
- Bi ziklo daude
- BALIO SOZIAL ETA ZIBIKOAK...............................237
- Etapako helburuak...................................237
- Edukiak.............................................237
- Ebaluazio-irizpideak................................243
- Bi ziklo daude
- ARTERAKO KONPETENTZIA.......................................251
- ARTE-HEZKUNTZA..........................................251
- Etapako helburuak...................................251
- Edukiak.............................................252
- Ebaluazio-irizpideak................................261
- Bi ziklo daude
- KONPETENTZIA MOTORRA........................................268
- GORPUTZ-HEZKUNTZA.......................................268
- Etapako helburuak...................................268
- Edukiak.............................................268
- Ebaluazio-irizpideak................................275
- Bi ziklo daude
AURKIBIDEA 2
- Zer ikasi?
Edukietan ageri da, zikloka banatuta.
- Nola ikasi?
Metodologia konpetentzien araberako hezkuntzaren ikuspegian agertzen da, 112 orr.
Hiru dimentsio hartzen dira aintzat: soziala, konstruktibista eta interaktiboa.
- Zertarako ikasi?
Konpetentzietan eta helburuetan azaltzen da.
Hiru konpetentzia mota aurki daitezke:
-oinarrizkoak (16.or)
-zeharkakoak (5mota) (29.or)
-diziplina barnekoak (7mota) (57.or). Hauek dira diziplina barnekoak: euskara eta literatura, atzerriko lehen hizkuntza, matematika, natur zientziak, gizarte zientziak, balio sozial eta zibikoak eta arte hezkuntza.
- Noiz ikasi?
Lehenengo eta bigarren zikloetan.
- Zer ebaluatu?
Zazpi diziplina ezberdinetan landutako edukiak ebaluatuko dira.
- Nola ebaluatu?
Ebaluazio irizpideetan agertzen dira.
- Noiz ebaluatu?
Hiru alditan; hasierako, hezigarria eta batutzailea.
No hay comentarios:
Publicar un comentario